Sykkelbekledning 2017

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 7. Des 2016

Velkommen som syklist i 2017 og sesongens sykkelbekledning fra Kalas.

Vennligst logg inn på http://www.original.no og klikk på knappen for Teamshop oppe til høyre på siden. Knappen er rød.
Passordet for denne bestillingsrunden er: Driv2017

Det er mulig å velge bekledning i 3 forskjellige kvaliteter/utførelser.

Les gjerne litt på sidene om de forskjellige kvalitetene og variantene før dere eventuelt setter opp bestilling.
Er du i tvil - rådfør deg med en i klubben som har kjøpt og brukt Kalas sykkelbekledning fra før.
Bekledningen er inndelt i 3 kategorier for kvalitet/prestanda. Disse er Kalas Active, Kalas Elite og Kalas Pro. (Noen unntak for diverse plagg kan forekomme)
Det kan være smart å kjøpe treningstrøyen i billigere utgave og spandere på seg en bedre bukse dersom man er i tvil på hva man skal velge når det kommer til pris.

Et lite tips til å finne frem:
Klikk på menyen "DITT PRODUKTUTVALG" og velg "Sykkel".
Da vil du få opp et filter hvor du kan sette på valg som passer for deg. Da ser du fort hvilke kategorier og plagg som vi har valgt ut for profilert sykkeltøy for 2017 sesongen.

Vær også klar over følgende:
- INGEN ANGRERETT
- INGEN BYTTERETT (Må skje internt i din egen klubb)
- VÆR NØYE VED VALG AV STØRRELSER - BRUK STØRRELSESGUIDENE!

Stengedato: Nettbutikken stenger midnatt søndag den 18. desember så vær ute i tide.

Levering: Varene leveres hjem til hver enkelt ca. 6 uker etter stengedatoen.
(Dvs rundt 1. februar 2017)

/Styret i sykkelklubben til DRIV IL