Søndagstur kombinert med besøk hos Skiforeningens bålplass:

Postet av Driv Idrettslag den 8. Nov 2011

Det er imponerende mange som møter på søndagsturene, og humøret er på topp. Det gjelder å kle seg etter temperatur og evt regnvær, men det ingen problemer å sykle så lenge det er varmegrader. Fin mengdetrening.
Foto: Atle Killerud

Været er i sykkelmodus fortsatt og Jon Kristian har planlagt turen for søndag 13. desember med en fin og lettkjørt sykkelrute kombinert med spisepause på Skiforeningens bålbrenning. Fin farsdags-gave for mannfolka, og en kjærkommen hvilestund fra mannens krav for damene..........

Turen passer alle, og utgangspunktet er som følger, med start kl. 10.00 fra Shell-stasjonen:

Shell – Tomter – Knapstad – Spydeberg – Dalefjerdingen – Tar av ved Bolseth og følger gammel vei til ”Hvilestan” ved Larsbråten. Her har Skiforeningen kaffe-bål og vi raster med medbrakt mat og drikke. Sykler om Holstad – mot Omberg – Kjølstad og lysløypa mot Drivplassen.

Fin tur med varighet 2,5 – 3 timer. Denne passer alle, og farten tilpasses slik at alle henger greit med.

Ekstra sløyfe for gruppe 1 og andre interesserte:

Fra Kirkebygda før Bolset – i terrenget mot Finnland – Fudalen – Kølabånn – Ekeberg – Holstad – mot Omberg – Kjølstad – Drivplassen.

Her er vi nok avhengige av ”stifinneren” Jon Kristian i front!

Hilsen Atle Killerud