Medlemskontingent 2007

Postet av Driv Idrettslag den 30. Okt 2007

Vi har dessverre problerer med programvaren og forsøker nå å løse dette, slik at vi kan  få sendt ut purringer og eventuelle nye kontingenter for 2007. Mer info se nedenfor:

Purringer:

Vi har dessverre fremdeles problemer med programvaren for medlemskontingenten, noe som ikke ser ut til å løse seg med det systemet vi har i dag. Vi er derfor i ferd med å bytte leverandør av medlemssystemet, men dette vil ta noe tid. I mellomtiden går vi igjennom medlemslistene manuelt og vil etter hver sende ut purringene på Medlemskontingenten for 2007.

Endring i medlemskapet:

Enkelte har bedt om ny giro fordi medlemskapet har endret seg – disse har dessverre heller ikke fått ny giro på grunn av programvarefeilen. Disse vil også bli sendt ut manuelt – etter hvert.

Ikke registrert medlem:

Noen har ikke fått medlemskontingent for 2007 fordi vi har manglet registreringsskjemaer fra gruppene, disse er vi nå i ferd med å samle inn. Denne kontingenten vil også bli sendt ut manuelt.

Vil du bli medlem:

Send et brev eller en e-post til Driv med navn, adresse, fødselsdato, -måned og år og hvilke medlemstype du ønsker. Adressen og telefonnummer finner du på forsiden av nettsiden vår (der står det også hva det koster for de enkelte medlemskategoriene). Adresser og telefonnummer finner du også på side 2 i Driv-Krafta.