Avslutningskamper 2013

Postet av Driv Idrettslag - Fotball den 1. Sep 2013

Avslutningskamper arrangeres også i år. Vi skal spille i Ski Søndag 22. september. Det er en liten avgift for å delta. Dette er til dommeravgift. Ber hver spiller ha med seg kr. 20 for å dekke denne kostnaden. Pengene leveres trener for din gruppe eller lagleder. Minner også på at oppmøte er 30 min før kamp.
Kan dere ikke komme likevel? Gi beskjed til trener så raskt som mulig.
Gruppene Panter og Puma deltar som lag Driv Rød og har følgende kampoppsett:
PULJEHJEMMELAGBORTELAGKLBANEDOMMER
G2005-2Driv RødKolbotn Supergutta 210:302Sven-Erik
G2005-2Ski City BlåDriv Rød11:302Sven-Erik
G2005-2Driv RødLanghus 313:002Henry
Gruppene Løve og Tiger deltar som lag Driv Blå og har dette kampoppsettet:
PULJEHJEMMELAGBORTELAGKLBANEDOMMER
G2005-7Driv BlåKolbotn Supergutta 110:307Henry
G2005-7Driv BlåLanghus 212:304Oliver
G2005-7Ski City GulDriv Blå13:302Elias
Nedenfor er viktig informasjon fra arrangør:
  • Parkering v/Ski ishall (og evt. ved p-plassen til Princess) innkjøring Tegleveien og Ski stadion i Idrettsveien – parkeringsavgift kr. 40,-.
  • Alle kamper spilles på de nye kunstgressbanene bak klubbhuset i Ski idrettspark. Bane 1-6 er på den store banen, bane 7 er på den lille banen.
  • Åpen kiosk og grill
  • Kamper spilles 1 x 25 min. - ellers samme spilleregler som benyttes i serien
  • Ta med overtrekksvester i tilfelle dere spiller mot noen med samme draktfarge – hjemmelag beholder draktfarge.
  • Klubbdommere i alderen 14-16 år dømmer alle kampene – vis hensyn
  • Minner om at det ikke er premier på serieavslutningen selv om arrangementet ligner på en vanlig cup.
  • Dere trenger ikke sjekke inn laget eller registrere ankomst, men ber om at alle er til stede i parken senest en halv time før første kamp så vi ikke får forsinkelser i kampprogrammet.
Du kan også sjekke etter evt. endringer/oppdateringer på arrangøren sin side.