Nytt og nyttig & lokalderby på Vidotta i kveld kl.20.00

Postet av Driv Idrettslag - Fotball den 10. Apr 2016

Etter en lang sesongoppkjøring spiller rekruttlaget den siste treningskampen før seriestarten neste uke. Motstander er erkerival og nærmeste nabo, Enebakk IF. Sist gang grønntrøyene slo de blå var Brundtland statsminister, Telenor het fortsatt Televerket, vi hørte på Spice Girls og halve laget var ikke engang født.

Rekruttene har trent godt og spilt på seg en god dose selvtillit etter sterke resultater, blant annet mot Raumnes/Årnes under treningsleiren i Barcelona. De grønne naboene venter i kveld og blir den siste testen før seriestart fredag.

A-laget har hatt en rekke gode treningskamper før de i forrige uke tapte 0-2 for divisjonskollega Klemetsrud. Men som de sier, en dårlig generalprøve gir en god premiere.

Skadesituasjonen er bedret for seniorlagene. Dennis nærmer seg comeback, Matta er ute 1-2 uker og Kjell skal til MR i dag kl.16.00. Hovel måtte av med føling av noe i forrige kamp, men om redaksjonen kjenner han rett er den målkåte cupfinalevinneren klar til torsdagens seriestart.

For de skuelystne er det bare å møte på Vidotta kunstgress i kveld kl.20.00 for en godbit av et lokaloppgjør.

Driv IL Fotball Menn Senior