Trofe

Denne siden er ment til bilder av lag og enkeltpersoner som henter trofeer hjem til klubben.
Trofeene settes i glassmonteren på klubbhuset, men jeg vil gjerne ha historien vår liggende her.

Det er sikkert noen av dere som har bilder liggende hjemme med info om tidligere trofeer og de vil jeg gjerne ha tak i for å legge ut her.
Det spiller ingen rolle om de er gamle, bare det er info om årstall og hva trofeet er for.

Send bilde og info til meg på post@driv-il.no

Gutter 13. Seier på Grue Cup 2014.

Det ble finale og seier for Driv G13 sitt lag i årets Grue Cup. Driv møtte Oppsal i finalen g vant 4-2
Ekstra gøy er det at de er det første guttelaget i Driv sin historie som har vunnet Grue Cup!
En stolt og fornøyd gjeng fikk med seg "bøtta" hjem.
Takk til guttene som ga oss mange nervepirrende øyeblikk og til alle som heiet laget frem til seier!!!

Hilsen Lill Marita Røkeness
Lagleder.
Trenere: Dan Wickstrøm og Lars-Erik Aarhus.