Oppstart damelag Driv IL Fotball

Postet av Astrid Irene Celius den 17. Jun 2020

Driv satser på jenter og et damelag er viktig for klubben. Et damelag gjør at jenter som ønsker å spille fotball kan bli i klubben lenger, og unge spillere har noe å strekke seg etter.

Driv A-lag Damer ønsker å starte opp med seriespill 11’er i 2021 og vi vil bruke høst/vinter og vår på etablering av spill og oppkjøring til sesongstart.

Alle i alderen fra 14 år og oppover er velkomne til å delta. Enten om du har lagt fotballskoa på hylla, men vil børste støvet av dem, eller om du ser nye muligheter i et nyetablert lag. Det kommer uansett til å bli en morsom reise for de som vil være med å vise at jentefotballen er kommet for å bli!

Vi tror at samhold og humor på treningsfeltet er like viktig som gode treninger med godt oppmøte.

Laget har et engasjert og erfarent trenerteam på plass, med blant annet UEFA B trenerlisens.

Om du ønsker å delta eller har spørsmål - kontakt ansvarlig for jentefotballen i Driv;

Henning Stubberud (Mob: 916 33 498 | E-post: hstubberud@gmail.com).

Innmelding Driv IL: https://www.driv-il.no/p/5954/innmelding

Astrid Celius