Har du betalt medlemskontingenten til Driv IL for 2023? Fått purring som er feil?

Postet av Astrid Irene Celius den 29. Mar 2023

Det blir sendt ut purring på medlemskontingenten til Driv IL for 2023 nå.

Jeg er sikker på at ubetalt ikke skyldes uvilje, så ikke vær redd for å ta kontakt med meg på post@driv-il.no så¨får vi sammen ryddet opp og dere slipper flere purringer.

For dere med slitsom økonomi:
Spesielt viktig er det at du tar kontakt hvis økonomien er utfordringen. Informasjonen du gir meg blir mellom deg og meg.
Jeg kan hjelpe dere med  å søke kommunen om støtte til medlemskontingent/treningsavgift og støtte til utstyr til aktivitet. info og søknadsskjemaer
For dere som trenger ytterligere hjelp finner vi en løsning sammen.

Hvorfor er dette er problem:
Ubetalt medlemskontingent = ikke medlem og dermed ikke spilleberettiget i noen gruppe.
De under 13 år er ikke dekket av barne/ulykkesforsikringen til NIF som ligger inne i medlemskapet.
De over 13 år er ikke dekket av lagsforsikringer.
Styremedlemmer/trenere/lagledere er ikke dekket av våre forsikringer, og det er gjennom medlemskapet man er bundet til NIF og Drivs lover.
Driv IL får støtte basert på betalende medlemmer 0 - 19 år

Vanlige årsaker til purring:
- Har sluttet/meldt seg ut av en gruppe, men ikke meldt seg ut av Driv IL Det skjer ikke automatisk.
   Det er mange som velger å være medlem for å støtte Driv IL uten å delta i en gruppe.

- Har glemt å hente inn alle i familien inn i MInIdrett.
  Da dukker ikke fakturaen opp i MInIdrett. Legg til familie så dukker den opp.

- Har meldt seg ut av Driv IL via MInIdrett.
  Det er ikke alltid jeg ser det og får kreditert fakturaen, dermed blir man med på neste purring.

Løsning:
Supert om du sender en mail til post@driv-il.no så får jeg ryddet opp og du slipper flere purringer.
Fint om du skriver fullt navn på de jeg skal rydde opp i. Er du usikker så bare skriv hva du vil gjøre så finner vi ut av det sammen.

Mvh Astrid Celius
Det er fint om dere tar kontakt via post@driv-il.no og ikke via Messenger, sms eller ringer.
Det er hyggelig å prate med dere, men jeg er helt avhengig av å være ved en datamaskin for å hjelpe dere.

.