Faktura medlemskontingenter dobbelt sendt ut :-/

Postet av Driv Idrettslag den 20. Jan 2017

Systemet vår sender automatisk ut mail med varsel om faktura.
Denne gangen har noe gått feil i utsendingen, slik at mange har fått dobbel opp med varsel.
Kidnummeret er identisk, og dere skal bare betale den ene fakturaen.

For dere med familiemedlemskap så ble dette helt ille med veldig mange mail.
Det er dessverre slik at systemet sender ut en mail med varsel pr medlem i et familiemedlemskap, og da til alle mailene som står registrert på hver enkelt i et familiemedlemskap.
Det er ikke mulig for meg å få endret det, men jeg vet de jobber for å bli kvitt dette problemet i systemet. Jeg har klagd mange ganger og nå har jeg tatt det opp direkte med produkteier.
Når det da i tillegg blir feil i systemet så tør jeg ikke engang å tenke på hvor mange mail med varsel dere har fått.

Mailer og telefoner til meg er alle hyggelige og det er jeg glad for. Dette er jo fryktelig irriterende for dere. Jeg jobber meg gjennom mailmengden her og alle vil få svar.

Tusen takk til alle i Drivfamilien for den sporty måten dere tar dette på :-)

Astrid Celius