Driv IL har klubbdager på Vågsenteret tirsdag 14. og onsdag 15. november 12.00 - 19.00

Postet av Driv Idrettslag den 8. Nov 2017

Drivmedlemmer får 20% på alle ordinære varer hos Comet Sport:http://www.cometsport.no/
Alle ordinære varer kan bestilles og leveres til Klubbkontoret på Vågsenteret.

• Vår leverandør av klubbtøy, Comet Sport, kommer med kolleksjonen vår.
    De har også med seg flere andre gode tilbud i tillegg til de som står i annonsen.
    Kom innom og ta en titt.
  • Det vil være mulig å prøve Drivtøyet og legge inn bestillinger.
    I kolleksjonen vår har vi også sekk og bagger. Se hele kolleksjonen her: Nettbutikk
    Dette er populære julegaver :-)
  • Det er igjen noen Driv dynejakker til 699 kr som også vil selges ut på klubbdagene,
    Vi tar også opp bestilling på dynejakker med Drivlogo(min 25 bestillinger før vi kan sende det inn)Jakken er vaskbar med brodert Drivlogo på brystet; og med Driv IL i reflekstråd på ryggen.
    På bestillinger er det også mulig å sette på initialer, det koster 125 kr.
  • Hele lag kan få brodert fks. jenter 02 på ryggen, kr 225 pr stk. og kun lagvis bestilling.
    (Jakken har brodert logo, mye bedre enn slik den vises her)

Drivmedlemmer får 20% på alle osteopati-og akupunkurbehandlinger hos OA-klinikken.
Ta med medlemskort i Driv IL. Medlemskortet finner du i MInIdrett: https://minidrett.nif.no/ under medlemskap, medlemskort. OA-klinikken holder til på Vågsenteret, inngang på baksiden

• OA-klinikken har stand nede i 1. etasje på klubbdagen onsdag 15. klokken 12.00 - 19.00 Vi tar gjerne en prat og forklarer hva vi jobber med.

• OA-klinikken er en helseklinikk i Ytre Enebakk som tilbyr osteopati -og akupunkturbehandling for blant annet muskelskjelettplager slik som nakke -og ryggplager, hodepine, overbelastningsskader, eller skadeforebyggende behandling for den aktive idrettspersonen
    • På OA-klinikken vil vi gjennom samtale, klinisk undersøkelse og diagnostisering gjennomføre behandling for å bedre allerede oppståtte skader, samt forebygge skader. Målsetningen med behandling er blant annet å øke blodforsyning og venelymfatisk drenasje, samt oppnå en optimal aktivitet i det autonome nervesystemet, øke elastisitet, aktivere reseptorer og muskulatur og ledd, bedre proprioseptorisk sans, økt bevegelsesutslag, dempe smerter og legge til rette for optimal vevstilheling.

Klubbdager 14. og 15. nov 2017.pdf

Astrid Celius