Viktig info turn og betaling treningsavgift

Postet av Driv Idrettslag den 2. Mai 2018

Vi har gått helt vekk fra det gamle systemet med påmelding og fakturering i turn.
Alt skjer nå i det samme systemet som jeg bruker på medlemskontingenten til Driv, Min Idrett.

Er du ikke bruker på MinIdrett, så må du opprette en bruker nå. Det enkleste er å opprette en bruker på en foresatt og så legge til familie. Se Forklaring på oppsett og bruk av MinIdrett.pdf

Det er noen som ikke betalte treningsavgiften til turn i høst, så dere får nå faktura på 1100 kr
Dere som startet på våren 2018 får faktura på 550 kr, søsken i turn får fakturaen på 400 kr.
Det er jeg som sender ut fakturaene, men avsender er idrettsforbundet.
De vil få en mail med info om at fakturaen ligger i Min Idrett, med link til Min Idrett. Dessverre er systemet slik at du vil få en mail med fakturavarsel til alle mailadressene som står registrert i systemet. Dette er det ikke mulig å endre, men hvis du sjekker kidnummeret så ser du at det er identisk og at det bare er en faktura pr person.
Jeg legger ved fakturaen i mailen også, men oppfordrer dere til å bruke Min Idrett

Spør meg hvis noe blir uklart: Astrid, post@driv-il.no, 900 68 834
Husk at dere må først være medlem av Driv IL hovedlag for å kunne delta i en gruppe i Driv. Dette gjelder for alle.

Astrid Celius