Fotballens dag lørdag 18.juni

Postet av Driv Idrettslag den 15. Jun 2016

Lørdag 18. juni er det klart for fotballens dag for 5. gang på Mjær Stadion.
Dette blir en dag med fotball, men også andre aktiviteter som samler spillere, trenere, dommere, venner og familie.
Oversikt over kampene: FD kampoversikt.xlsx

Alle klubbens lag i alderen 7-10 år, både jenter og gutter, har invitert andre lag fra nærområdet og det vil i alt bli gjennomført over 50 kamper på kunstgresset. Fotballens dag er gratis for alle deltagende lag, så derfor driftes alt 100% på dugnad.

Skuddlaser og hoppeslott er blant aktivitetene du også kan besøke denne dagen. Det blir kort ventetid mellom kampene som spilles i tidsrommet kl.09.00-15.00.

Kl. 12.00 er det utdeling av Lions Pokal for 2015. Dette er en pokal som deles ut av Enebakk Lions til en utøver i Driv IL.

Det vil selvsagt være kiosk med salg av brus, pølser, vafler, kaffe, pizza mm hele dagen

Vår draktsponsor DinIdrett er på plass med stand hele dagen. Han har med seg varer fra nettbutikken vår. Benytt muligheten til å få sett nærmere på Drivs bekledning
Her finner du nettbutikken vår: http://www.dinidrett.no/index.php?id_category=108&...

Klokken 16.00 er det klart for hovedkampen, Driv-Vålerenga (seriekamp, men senior)
Spre informasjonen om arrangementet til venner og kjente, slik at vi kan fylle opp Mjær Stadion denne junidagen.

Astrid