Trening på Greverud

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 4. Des 2013

Skigruppa ber om at våre medlemmer ikke trener på Greverud tirsdager og torsdager fra kl. 17.30 -  kl. 20.00, fordi da trener Greverud der selv.

Vi håper alle respekterer dette og heller legger treningsøktene til de tidene som nevnes i e posten under les hele saken.

Kine Gundersen

Hei alle skiglade naboklubber!

I Østre Greverud idrettspark produseres det i disse dager snø, og det er selvsagt svært etterlengtet for alle ivrige skiløpere som tripper etter å få brukt skiene!
Pr. dato er det begrenset antall meter med løype som er ferdig lagt, og det er derfor meget kaotisk på stadion når mange trener der samtidig!

Tirsdager og torsdager fra kl 17:30-20:00 trener våre aktive løpere på skistadion. – noe vi har gjort «alltid»!
På disse tidene er det ikke ønskelig at andre klubber legger treningsøktene sine til denne stadion, siden det blir det komplette kaos når våre egne løpere

(potensielt ca. 190 stk) trener der på det begrensede området.

Vi ber derfor alle andre klubber om å benytte seg av snøen der en av de andre dagene i uken. Dere er selvsagt velkommen til å bruke løypene, men håper at vi
med denne e-posten kan unngå kaos og konflikter oss skientusiaster imellom!

Mandag, onsdag, fredag, lørdag, søndag, og etter klokka 20:00 på tirsdag og torsdag er det bare å bruke løypene så mye man ønsker!

Skigruppa i Oppegård Idrettslag

Steinar Sørås, leder