Trimtex webshop holdes åpen i uke 42/43

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 3. Okt 2013

Skigruppa vil holde to prøvekvelder på klubbhuset der man kan prøve forskjellige størrelser av klærne man måtte ønske å bestille. Det er ca 6 ukers levering på klærne, så de vil komme i tide før julegavene legges under juletreet.

Det vil også denne gangen være salg av singlet (hele trøya er i Driv logo), hvit lue, hvit buff, rød todelt racingdress, overtrekksdress, vest og rød dynejakke. Det blir Driv logo på lue, buff, overtrekksdress og dynejakke. På vest og racingdress blir det i tillegg til Drivlogo også sponsormerker (lasertrykk).

Hele Driv IL kan handle tøy gjennom webshoppen, man trenger mao ikke være medlem av skigruppa for å bestille. Størrelser fra 140 til XXL.

Mer info om webshop`en legges ut snarlig samt hvilke dager det blir mulighet for prøving av tøy.