NYTT STYRE I SKIGRUPPA FRA 11.2.2013

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 12. Feb 2013

Vi avholdt årsmøte i skigruppa i går. Alle forslag og budsjett ble godkjent.Dessverre fikk vi ikke på plass nye personer til styret, men styret fikk fullmakt til å rekruttere selv.
Det nye styret består av:
Kine Gundersen, kasserer. Tlf: 400 45 148
Line Haug
Tonje Nekkar. Webansvarlig og medlemsansvarlig.

Kine ble også ansvarlig for gruppa inntil ny leder er på plass og er ansvarlig for at det møter en person fra skigruppa på HS møter.
Kine er nå mottaker av mail sendt til ski@il-driv.no og det er denne mailen som er skigruppas mailadresse.
Jeg har sittet i styret i skigruppa siden 2005 og startet opp hjemmesiden vår da. Siden oppstarten har vi hatt 186000 treff. I jan i år passerte vi 7000 treff i måneden.Det betyr at dere bruker siden aktivt og det er veldig bra :-)
Tusen takk til utøvere, trenere og styret for et hyggelig samarbeid gjennom mange år. Det har vært morsomme år og vi har lagt grunnlaget for fortsatt god utvikling i skigruppa.

Jeg er fortsatt rennleder, så vi sees på onsdag :-)

Mailen min klikket helt i dag og det endte med at dere fikk man samme mail flere ganger. Beklager det.

Mvh Astrid.