DET BLIR KARUSELLRENN MED PREMIEUTDELING 6.FEB

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 4. Feb 2013

Nå blir det flotte forhold til skirenn 6.feb og denne gangen er det klassisk renn. Det er klubbmesterskap og premieutdeling. Alle som deltok på det forrige rennet er forhåndspåmeldt til dette rennet. Alle som deltar på minst 1 renn får premie. Det er premie til alle. Premieutdeling på klubbhuset umiddelbart etter resultatene foreligger, enten inne eller rett utenfor. Startnummer hentes på klubbhuset mellom kl 17.30 og 18.00. Rennstart for de minste blir 18.30 og ca 18.50 -19.00 for de som går på tid. Kiosken er åpen og vi tar kort.

Nå  håper og tror vi at skogsmaskinen er ferdig, slik at vi kan få brukt hele løypa vår. Invitasjon karusellrenn 2013, Løypelengder 2013

Det er travelt i tidtakerbua både før og under rennet. Jeg ber derfor om forståelse for at det er ingen adgang for andre enn starter og rennleder.
Rennleder er tilgjengelig på tlf: 900 68 834 hvis det skulle være noe.

Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger, både ris og ros. Alt er ikke perfekt og vi gjør stadig forbedringer for å få rennene til å flyte best mulig. Pga at vi må ha ledige nummer til etterpåmeldinger, så klarer vi ikke å unngå at det blir litt ventetid for enkelte. Vi er klar over dette og jobber med å finne løsninger.

Starten vil bli merket bedre og ikke minst sporsatt. Den vil ligge langs sperregjerdet omtrent rett ut for garasjen. Målgang vil bli foran speakerbua.
Husk at publikum må holde seg utenfor de blå løypeskillerne på skistadion. Innenfor disse kommer det skiløpere :-)

Astrid Celius
Rennleder.