KARUSELLRENNET 8. FEB

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 8. Feb 2012

Med spente unger, flotte løyper, små kuldegrader og masse idrettsglede, så kan vel ikke dagen bli flottere :-) Et yrende liv er akkurat det vi vil ha!Det var 154 som fullførte rennet.
Premieutdelingen foregikk inne i år, Det var en flott Telenorsekk og Diplom som premie i Telenorkarusellen. I tillegg fikk alle glasspokal fra Driv og det ble delt ut klubbmesterskap med gull, sølv og bronse snormedaljer. Det var 154 som fullførte rennet. Ble dere fornøyd?
Resultatliste 3.renn 8.feb fristil Even Ungersness og Målfrid Hoaas var tidansvarlig og vår trofaste speaker Sturla Kaasa sr skapte som vanlig stemning på stadion. Takk til alle som gjorde det mulig å avholde renn!

Alle som har gått minst 1 renn skal ha premie. Har du ikke har fått premie fordi du ikke var på rennet i dag, eller ikke går renn før neste gang, så si fra inne på klubbhuset onsdag 15. feb. Så vil du få premien din da.

Enebakk Avis var på besøk, så det blir spennende å se om de har tatt bilde av akkurat deg :-) Er vi heldige, så får jeg kanskje noen bilder til nettsiden vår.

En liten oppklaring ang startlistene som legges ut på nett. Dette er en automatisk trukket startliste, men den forteller jo ikke hvem som faktisk møter opp på renndagen. Det er umulig å vite før dere henter startnr, ikke sant :-) Derfor er det viktig at dere henter startnr på klubbhuset mellom kl 17.45 og 18.15 slik at vi får registrert at dere er kommet. Avtal med noen som får lagt av startnr ditt hvis du ikke rekker å hente det selv.
Neste karusellrenn er onsdag 15.feb og går i klassisk stil med enkeltstart.