HOLMENKOLLSTAFETTEN LØRDAG 12.MAI

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 2. Feb 2012

Nå har vi meldt på ett stafettlag til Holmenkollstafetten i klassen A3 mix - medlem av NIF OG NSI. Laget heter Driv - ski.
Vi har håndplukket folk, fordi vi vil nå høyt med dette laget og da må vi gjøre det på den måten. Driv betaler for dette laget.

MEN vi har ambisjoner om å få på plass ett lag til :-)
Dette laget melder vi på i den store klassen, mosjon og bedrift, flest menn, som er klassen vi mener et 2.lag hører hjemme i.
Denne klassen starter også litt senere, slik at vi har muligheten til at noen kan delta på to lag ved å løpe samme etappe eller etappen etter.
Det er 15 etapper. Finn mer info under les hele saken Her er link til hjemmesiden hvor dere finner all info: http://www.holmenkollstafetten.no/newIndex.asp
Starkontingenten er 3000 kr hvis vi melder på laget før 1.mars, det blir 200 kr pr person. I utgangspunket må dere betale dette selv, men jeg jobber med saken.

Treningsiver og god kondis har en tendens til å følge husstander, så mange av dere som allerede har sagt ja, har gjerne spreke samboere, ektefeller, brødre, søstre, mødre, fedre, sønner eller døtre. Her har dere muligheten til å slå to fluer i en smekk, både verve ett ekstra familiemedlem til stafetten, samtidig som dette kan bli en hyggelig familiedag for dere med opptill flere deltakere og kanskje noen som tilskuere. Så ikke nøl med å foreslå dette for de andre sprekingene i huset

Hvis vi skal få til dette, så må dere melde dere på til Harald nå: haraldsn@hotmail.com

Harald og Vegard Birkeland setter opp laget. Vegard ordner det praktiske på løpsdagen.

Mvh Astrid, Harald og Vegard