134 STK PÅ KARUSELLRENN

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 26. Jan 2012

Det var en flott oppslutning om skigruppas karusellrenn i går. Det krydde av små og store skiløpere som gledet seg til å gå skirenn. Vi ble dessverre ca en halvtime forsinket. Dette skyldes at det kom 63 stk som meldte seg på direkte på klubbhuset. Disse må legges inn i systemet før vi kan starte rennet og det er derfor umulig å unngå forsinkelser. Men de fleste hadde heldigvis meldt seg på via mail på forhånd :-) Neste år får vi nok enda flere påmeldinger på forhånd. I år hadde vi 83 stk forhåndspåmeldt. Det vil alltid være noen som ikke kommer, så det ble 134 deltagere.

Her er resultatene fra årets første karusellrenn: Renn 1 fristil 25.1.2012
Resultater fra tidligere år ligger under arkiv i venstremenyen, dokumenter.

En stor takk til skigruppas trofaste mannskap! Uten dere blir det ikke renn :-)
Vi tar gjerne imot bilder, ris og ros til astolf_celius@hotmail.com

Vi har justert oss etter hva andre klubber i kretsen gjør når det gjelder å publisere resultatet for de yngste. Forsøk å slå din egen tid neste gang du går karusellrenn, så ser du fremgangen din :-)