HOLMENKOLLSTAFETTEN, LAGET ER MELDT PÅ.

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 9. Mai 2011

Da er laget meldt på, så det er bare å glede seg. Lagnavn er idrettslaget Driv. Klasse er A 3. Pulje er nr 1. Startsted er Knud Knutsen plass.(ved sørenden av St.Hanshaugen) Startidspunkt er  kl 15.35. Starnr er 1466. Oppmøte sjekk:Holmenkollstafetten 2011 og les hele saken.

Laget kommer opp på listene når avgiten er betalt. Skigruppa legger ut i første omgang, men dere voksne må betale alt selv. Jeg har søkt om støtte fra friidrettsgruppa for dere under 21 år. Vi har fått låne Driv drakter :-) Brage tar dem med seg inn på lørdag.

Vegard Birkeland er lagleder og ordner alt det praktiske for dere. Han henter startnr. Sjekk hjemmesiden før stafetten i tilfelle han endrer på noe med oppmøte. Eirik og Bjørnar er for unge, men jeg har søkt og fått dispensasjon for dem slik at alt er i orden.

Nå har vi et fullt lag og etappene er fordelt. Dere kan ikke bytte etappe.
Vegard Birkeland er lagleder og ordner det praktiske med sekretariatet på renn dagen.
Han foreslår at laget møtes etter løpet og tar en pizza.

Etappefordeling
1. Stein Arild Degrum
2. Per Olav Holte
3. Trude Hellmann Holte
4. Børre Olsen
5. Eirik Haug
6. Bjørnar Jacobsen
7. Brage Celius
8. Sondre Hoff
9. Gry Lillejordet.
10. Jan-Erik Christiansen
11. Thomas Nyborg
12. May Ellen Borge
13. Vegard Jacobsen
14. Roger Thompson
15. Sven Ole Hoff

Informasjon om din etappe og hvordan du kommer deg dit finner du på http://www.holmenkollstafetten.no/etappekart.asp

Klasse og oppmøte

Vi skal delta i klasse A3. Det er en klasse for blandet idrettslag. Start er 1535.

Alle møter klokken 1400 ved Grete Waits statuen i krysset Thereses gate/Louises gate utenfor Bislet. Der får du all informasjon og startnummer. Husk at det tar tid å komme seg til etappene og generelt er det mange stengte veier i Oslo den dagen.

Vegard Birkeland er både lagleder og reserve for laget. Tlf: 419 15 671

Astrid Celius, leder i skigruppa. Tlf: 900 68 834