HOLMENKOLLSTAFETTEN 2011

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 3. Mai 2011

Da er laget klart og etapper fordelt. Det er morsomt at så mange har lyst til å løpe for Driv. Jeg melder på laget i morgen, 4. mai. Vegard har ordnet slik at laget stiller i klasse A3. Hvis noen ønsker å trekke seg fra laget så må de gi beskjed til meg raskt. Info om betaling kommer på denne siden.
Jeg har veldig god hjelp av Vegard Birkeland og Harald Solhuag Næss. Så tusen takk til dere begge :-)
Her finner du info om årets lag og etapper: Holmenkollstafetten 2011 OBS Sjekk laget. Vi har flyttet på 3 stk

Jeg tror det er mange flere som kunne tenkt seg å løpe for Driv, men at vi var litt sene til å få det i gang. Så alle dere som vil løpe for Driv kan sende meg en mail alt nå, så noterer jeg dere til lag til neste år. Kanskje vi får til flere lag? astolf_celius@hotmail.com