LØYPEMASKIN

Postet av Driv Idrettslag - Ski Ski den 19. Nov 2006

For å kunne kjøre opp skiløyper til glede for våre aktive langrennsløpere og andre skiløpere i Ytre Enebakk, har skigruppa i IL Driv kjøpt inn en løypemaskin for å få bedre kvalitet på skiløypene i vårt nærområde - både lysløypa og våre andre løyper.

Snart er skisesongen her og vi mangler fortsatt kr 19.000,- til løypemaskinen.Vil du være med og hjelpe oss ?

Dette har vært et stort løft for gruppa og vi håper på velvillig støtte fra lokalmiljøet. Løypekjøringen utføres på dugnad av skigruppas medlemmer, og det legges ned et betydelig arbeid og stor innsats for at barn og unge kan trene i nærmiljøet under gunstige forhold.

Vi håper på velvillig støtte slik at vi kan opprettholde dette tilbudet både for Drivs medlemmer og andre som er glade i å gå på ski i vårt nærområde.Vi er takknemmlige for alle bidrag, små og store.

Beløpet betales inn på følgende konto:

ILDRIV SKIGRUPPA/LØYPEMASKIN.v/Oddmund Rustad, Solheimsveien1,                                                                                                             1914 Ytre Enebakk.                                                                                                                           Kontonr 1645.16.30354.DnB NOR.

Vi takker for velvillig støtte.

Styret i skigruppa.