Til våre samarbeidspartnere

Postet av Astrid Irene Celius den 22. Feb 2021

Tavla på Mjær Stadion

Nytt år, nye muligheter! Vi ønsker naturligvis et lettere 2021 for våre frivillige og aktive når det gjelder å få planlagt og gjennomført aktiviteter som ønsket. Da helst uten alt for mange retningslinjer og/eller Covid19 veiledere som mulig. Men vi har rodd av dette året med stil også, det er vi stolte av! Vi har bidratt til mye aktivitet, tross at året ikke helt ble som planlagt gjennom uker og måneder i 2020 og frem til nå.

Vi er spesielt stolte av hva våre frivillige la igjen av innsats og tålmodighet, slik at vi fikk gjennomført aktiviteter tilpasset retningslinjer/veiledere. De unge har vært tålmodige og oppmøte har vært bra jevnt over i gruppene. Med dette tror og håper vi de aller fleste er med inn i en ny sesong med aktiviteter via Driv IL. Det ser lovende ut!

Sportslig er vi som klubb tilfredse med å ha kunne bidratt til fysisk aktivitet og ikke minst sosialt samhold i året som er gått. Et år hvor dette har vært viktigere enn noensinne. Det er med bevissthet dette at motivasjonen til de frivillige har vært så formidabel som den har vært.

Men som dere vet, er vi som en klubb drevet i hovedsak på frivillighet - helt avhengig av dere! Vi ønsker derfor å takke for viktig støtte i året som har vært, og samtidig ønske nye og eksisterende samarbeidspartnere et godt nytt år - med Driv IL.

Sportslig hilsen
Hovedstyret Driv IL

Klikk på bildene under her og les mer om våre partnere: