God jul og godt nytt år

Postet av Astrid Irene Celius den 23. Des 2022

Da er vi her igjen at det er tid for å ønske, god jul & et godt nytt år, til alle våre medlemmer, vår klubbesekretær Astrid Celius, og Morten Kjensli som er engasjert som vaktmester for Driv IL, og i tillegg som banemester med engasjement via klubbens samarbeidspartner for banedrift.

Til alle våre engasjerte samarbeidspartnere og støttespillere, og ikke minst en spesiell stor hilsen til alle våre aktive - store og små, herav alle frivillige som stødig sikrer aktivitet i gruppene, styre og stell i klubben vår. Dere er unike! Uten frivillighet og all den tid som legges ned av dere, hadde vi ikke hatt en så flott klubb som vi har her ute

Kort oppsummert har dette vært et hektisk år, der har fått gjennomført våre aktiviteter til det fulle. Vi opplever høy aktivitet i alle grupper, og et engasjement som kommer veldig mange til gode.

Som klubb har vi bl. a fått gjennomført et pålagt bytte av kunstgresset på Driv sitt anlegg ved Mjær Stadion, ny vanningsbod er etablert på Drivplassen, stadige oppgraderinger av sykkel- og lysløype, ny klubbekledning er lansert, og vi har landet flere samarbeidspartnere som vil bidra ved å støtte opp om det viktige engasjementet klubben vår har her i bygda.

Julen kommer i år brått på. Nyt julen og tid med familie og venner, så sees vi på nyåret der enkelte grupper er, og andre forbereder sesongen

Tusen takk, med ønske om en god Jul og godt nytt år, fra Driv IL v/hovedstyret