Seriestart for A-laget!

Postet av Driv Idrettslag - Fotball den 16. Apr 2015

I dag er det endelig seriestart for A-laget. Etter en lang sesongoppkjøring reiser våre beste menn i kveld til Nordre Åsen for oppgjøret mot Skeid. Etter en rekke treningskamper mener trenerteamet med Roger Svendsen i spissen at gutta er godt forberedt og klare til å kjempe om 3 poeng. Sesongens store mål er opprykk til 4.divisjon, så gutta satser på å starte poengfangsten fra runde 1.
Kampstart på Nordre Åsen kunstgress er 20.15.

For de mer hjemmekjære supporterne kan dere markere for hjemmekamp de 4 neste ukene! Neste torsdag tar vi imot Tveita på Mjær stadion.

Vi håper at så mange som mulig vil følge laget og gir dem den støtten de trenger. Spesielt på stadion ønsker vi å mobilisere litt ekstra og håper å se mange av bygdas innbyggere på store stå gjennom hele sesongen.

Mads Randem