Svart dag for juniorene

Postet av Driv Idrettslag - Fotball den 19. Aug 2015

(KFUM 2-Driv 8-0) Etter en rekke gode kamper møtte juniorlaget veggen tirsdag kveld. I en kamp der ingenting stemte endte endte det til slutt med stygge sifre og laget ser nå frem mot neste kamp for å revansjere det ydmykende nederlaget.

Ubeseiret siden midten av juni og stinn av selvtillit trodde mange på en ny seier på Ekeberg kunstgress. Og de første minuttene var jevne. Vi skaper noen halvsjanser på dødball og overganger, men KFUM er aggresive, hissige og holder stand de første 20 minuttene.
Når vertene ruller opp sine angrep er det farligere. 1 mot 1 er de mye dyktigere enn oss og en upresset gjennombruddspasning sørger enkelt for 1-0.

Vi håper på å slippe unna med en baklengs til pause, men faller sammen de siste minuttene og slipper inn ytterligere 2 enkle scoringer. Fryktelig unødvendig og utgangspunktet er blytungt før 2.omgang.

Den starter på verst tenkelig måte. Mindre enn 5 minutter er spilt og hjemmelagets ledelse er økt til 5-0. Vi har brukt mye krefter på å løpe i mellom og gjør en del bytter uten at dette blir stort bedre. Riktignok stenger vi slusene i en lengre periode, men fremover har vi lite å by på.
På tampen renner det inn igjen og et fortjent tap blir unødvendig stygt og til slutt smått pinlig.

En skikkelig tankevekker og en stjernesmell som viser at 99% innsats er 100% mislykket!

Neste fredag tar vi mot Nesodden til lokaloppgjør og en perfekt anledning til å revansjere seg.

KFUM 2-Driv 8-0 (3-0)
Ekeberg kunstgress
Tilskuere: 55

Laget: (4-3-3)
Matta, Benjamin, Dennis, Stubberud, Tobias, Ludde, Kenneth, JF, Vemund, Troy, Felix.
Innbyttere: Anders, Artan, Sean, Mats.

1-0 KFUM 21 min
2-0 KFUM 36 min